hapy birthday

نرمین وینکسارو نتونستم دعوت کنم

بببخشید ببخشید

تکنا natali فلورا رو هم دعوت کردم

چند تا از دوستای خودم که طرفدار پرو پا قرص وینکس هستن

راستی شکلک ها رو هم دعوت کردم

مهمونی شروع شد

 

 
 
بدو که میخوایم برقصیم



wvhbiy6tbelfz3h7b5bd.gif



 

 

حالا بعد از رقص نوبت به نوشیدنی میرسه

3تا قهوه

چند تا نوشیدنی خنک

عکس های زیبای نوشیدنی ها

 

 

 
 

عکس های زیبای نوشیدنی ها

حالا کیک

 

حالا


گلاب گلاب کاشونه، ماشاالله...
تولد نرمین جونه، ماشاالله...
این کادو از کدوم جونه!!!
نرمین این سه تا کادو از طرف منه
اینم عکس کادوهات

 تصاویری از جدیدترین ساعت های مچی جهان | www.irannaz.com

این اولیش

این دومیش

 

e4bf911696323d31cfda3c823692dc52 زیباترین و بهترین گردنبندهای زنانه 2012

اینم سومیش

مبارکت باشه گلم

من باید برم چمدونو ببندم

کیف مجلسی 5 212x300 مدل های جدید کیف مجلسی زنانه | 2013

 
 
 

 

 
 
 
 

تولدت مبارک
من باید برم نظر یادتون نره
بای

این نظر توسط http://sooti.loxblog.com/ در تاریخ 1391/11/24/2 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

http://sooti.loxblog.com/

این نظر توسط تنهای شیطون در تاریخ 1391/11/17/2 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

پاسخ عسل استلا:شیطون


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: